Na Wydziale Politologii UMCS rozpoczęła się dwudniowa konferencja naukowa "Marketing polityczny - teoria i praktyka". Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się m.in. na czym polega manipulacja językowa w przemówieniach polityków a także jak dyskredytuje się przeciwników politycznych przy pomocy "czarnego PR-u".

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij
Dzisiaj spotkania odbywają się w auli im. Daszyńskiego, a jutro przeniosą się do Sali Rady Wydziału Politologii. Pełny program konferencji poniżej. Wstęp wolny.
Program konferencji

31.05.2010r.
Aula im. I. Daszyńskiego, Wydział Politologii UMCS, Plac Litewski 3

11.15 - Rozpoczęcie konferencji
11.30 - Prof. dr hab. Wojciech Cwalina
12.30 - Dyskusja
13.00 - Prof. dr hab. Robert Wiszniowski - Cała prawda o marketingu wyborczym. Kilka niespodziewanych refleksji"
14.00 - 14.20 - Dyskusja
14.30 - Dr Bartłomiej Biskup - Doradztwo polityczne w Polsce. Stan i perspektywy"
15.30 - 16.00 - Dyskusja

Wystąpienia Prelegentów

I BLOK: Wymiar aksjologiczny marketingu politycznego
16.10 - Anna Brzostek UWM, Olsztyn - "Marketing polityczny i manipulacja językowa w przemówieniach politycznych"
16.30 - Grzegorz Krzyszycha (we współpracy z dr Olegiem Gorbaniukiem) KUL, Lublin - "Zbieżność percepcji siebie i "osobowości" partii politycznej, a preferencje polityczne wyborców"
16.50 - Alicja Holewa - KUL, Lublin - "Kampania w żałobie - aspekty etyczne i zmiana uczuć do polityków po tragedii w Smoleńsku"
17.10 - Ewa Dąbrowska (we współpracy z dr Olegiem Gorbaniukiem) KUL, Lublin - "Wpływ katastrofy pod Smoleńskiem na wizerunek partii politycznych w Polsce"
17.30 - Klaudia Karczewska, Daniel Lisowski UwB, Białystok - "Czarny Public Relations jako forma dyskredytacji przeciwnika politycznego"
17.45 - Dyskusja

1.06.2010r.
Sala Rady Wydziału, Wydział Politologii UMCS, Plac Litewski 3

II BLOK Marketing polityczny w wyborach o zasięgu ogólnokrajowym

9.20 - Rozpoczęcie konferencji
9.30 - Alicja Stańco - UMK, Toruń "Od ulotki do e-maila. Internet w kampaniach wyborczych"
9.50 - Krzysztof Jakubowski - UMCS, Lublin - "Metody promocji polityków w Internecie"
10.10 - Monika Witoń Uwr, Wrocław - "Marketing polityczny 2.0 - kampania polityczna a nowe media"
10.30 - Małgorzata Adamik - UMCS, Lublin "Spoty wyborcze w polskich kampaniach w latach 2005-2007"
10.50 - Kamila Gregorek - UWM, Olsztyn - "Czy zmiana wizerunku politycznego może być przepustką do objęcia władzy? Analiza problemu na przykładzie SLD."
11.10 - Artur Trautman - UMCS, Lublin "Obraz Platformy Obywatelskiej w wyborach ogólnopolskich"
11.30 - Iwona Reichardt - UJ, Kraków - "Marketing polityczny w nowych mediach. Studium przypadku - kampania prezydencka Baraka Obamy"
11.45 - Maryana Prokop - UWM, Olsztyn - "Marketing polityczny w kampaniach wyborczych
na Ukrainie na przykładzie wyborów 2010 roku"
12.00 - Dyskusja
12.20 - Przerwa na kawę
12.30 - Piotr Franaszek - "Polityk jako marka" (Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie)
13.10 - Dyskusja

III BLOK Marketing polityczny w Eurowyborach

13.25 - Mateusz Suzdorf - UW, Warszawa "Strategie w kampanii wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2009r."
13.50 - Łukasz Scheffs - UAM, Poznań - "E-marketing w wyborach do Parlamentu Europejskiego na przykładzie kampanii Rafała Trzaskowskiego"
14.05 - 14.20 - Dyskusja

Czytaj także

    Komentarze (0)

    Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

    Zaloguj się / Zarejestruj się!

    Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!