- Kilka tygodni temu poinformowaliśmy wszystkich naszych pracowników o zmianach, które pomogą nam lepiej skupić się na obsłudze klientów - poinformowało nto biuro prasowe sieci handlowej.
Jedną ze zmian jest rezygnacja z dalszego prowadzenia serwisu Tesco e-zakupy w Częstochowie, Kielcach, Zielonej Górze, Rybniku i Opolu z końcem kwietnia.
- W tych lokalizacjach widzimy niewielki potencjał dla dalszego wzrostu i chcemy skoncentrować się na tych miastach, gdzie serwis cieszy się największą popularnością - kontynuują przedstawiciele biura prasowego Tesco. - Nie planujemy kolejnych zmian w tym obszarze biznesu, nie przewidujemy także zmian dotyczących funkcjonowania naszych sklepów w Opolu i regionie.
- Żałuję, bo korzystałam z tej opcji zamawiając produkty dla starszych rodziców, żeby nie musieli dźwigać ciężarów po schodach - ocenia pani Mariola.
Decyzja sieci handlowej nie przypadła też do gustu młodym opolskim mamom, które twierdzą, że często z niej korzystały nie mając możliwości wyjścia z małym dzieckiem do sklepu.
60sekundBIZNESU - o zakazie handlu w niedzielę
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?