Budowa obwodnicy piastowskiej Opola. Co dzieje się w jednym z najmniej widocznych punktów budowy? [ZDJĘCIA]

Piotr Guzik
Obwodnica piastowska ma połączyć obwodnicę północną z węzłem na ul. Niemodlińskiej. W okolicy tego drugiego końca usunięto nawierzchnię ulicy Zbożowej i prowadzone są roboty gruntowe pod poszerzenie jezdni oraz wykonanie zjazdów. Z kolei na wysokości skrzyżowania ulic 10. Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej praz Wspólnej powstaje wiadukt, który będzie prowadził nad obwodnicą.

Cały pierwszy odcinek obwodnicy piastowskiej będzie miał około 4 km długości. Kosztuje 119 mln zł i ma być gotowy do końca tego roku.
Obwodnica piastowska ma połączyć obwodnicę północną z węzłem na ul. Niemodlińskiej. W okolicy tego drugiego końca usunięto nawierzchnię ulicy Zbożowej i prowadzone są roboty gruntowe pod poszerzenie jezdni oraz wykonanie zjazdów. Z kolei na wysokości skrzyżowania ulic 10. Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej praz Wspólnej powstaje wiadukt, który będzie prowadził nad obwodnicą. Cały pierwszy odcinek obwodnicy piastowskiej będzie miał około 4 km długości. Kosztuje 119 mln zł i ma być gotowy do końca tego roku. Piotr Guzik
Budowa obwodnicy piastowskiej Opola trwa od roku. Postępy w realizacji najbardziej widoczne są w rejonie obwodnicy północnej, gdzie powstaje węzeł, oraz ronda na ul. Wrocławskiej, na którym realizowana jest estakada. Mniej widoczne są prace na drugim końcu inwestycji, w rejonie węzła na ul. Niemodlińskiej. A tam również sporo się dzieje.

Jan Błachowicz, konferencja mistrza UFC

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Krys
Wspaniałych strategów w Ratuszu mają opolanie.

Należy zrealizować w całości obwodnicę - dwupasmową wokół Opola - umożliwiając z każdego kierunku miasta dojazd szybki i bezpieczny a potem brać się za demolkę układów komunikacyjnych w centrum i śródmieściu. A tutaj liczy się "zakorkowanie i utrudnienie życia mieszkańcom - zwłaszcza , że Plebiscytowa jest mocno obciążona ruchem samochodowym. Ciężarowe nie mogą jeździć przez centrum. Opolanie już przeżyli "sprawną budowę kładki przez Kanał Ulgi".

Każdy ma to na co zasłużył .Ktokolwiek i jak to widzi ale oddalająca się realizacja obwodnicy południowej zniechęca inwestorów do Opola.

Ktokolwiek i jak to widzi ale oddalająca się realizacja obwodnicy południowej przez Odrę - zniechęca inwestorów do Opola. Niestety walka o przebieg przez Bolko i cmentarz nie jest przemyślana wizjonersko. Obwodnicę należało zrealizować poza granicami miasta umożliwiając jego rozwój. A tak to obwodnica wkrótce stanie sie drogą średnicową i znów walka o kolejną obwodnicę. Obwodnica musi być dwupasmowa dla umożliwienia wyprowadzenia ruchu z miasta na rzecz szybkiego objazdu do innego rejonu , dzielnicy. Należy przy tym pomyśleć o parkingach przy obwodnicy. .Kierowcy w cenie parkingu będą mieli darmową komunikację do centrum.
s
sambod
co za matoly kuppily tam mieszkania os przylesie
Dodaj ogłoszenie