Kontrowersyjne reklamy, poprzez pokazanie nagości, humoru, bezguścia, przemocy oraz religii mają przyciagnąć uwagę ludzi, wywołać dyskusję. Organizacje ekologiczne, poprzez drastyczne plakaty, chcą zwrócić uwagę na los pokrzywdzonych zwierząt lub zagrożenia dla środowiska.
Firmy przez szokujące kampanie chcą zdobyć nowych klientów lub wyrobić markę.
Często reklamy bazują na granicy "dobrego smaku", wywołują oburzenie ludzi, czasami są zakazywane w różnych karajach.
Jakie są granice reklamy? Co myślicie o prowokacyjnych reklamach? Podyskutuj na MMOpole!
Przykłady ekstremalnej reklamy znajdziesz tutaj.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?