Konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta poinformują o dostępności leku. Wystarczy, że pacjent zadzwoni na bezpłatny numer 800 190 590.
Gdzie jest lek? Jak połączyć się bezpośrednio z konsultantem
- Wybierz bezpłatny numer 800 190 590
- Zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi Cię o wybór tematu rozmowy
- Z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 3. Wtedy połączysz się z konsultantem, który podpowie Ci, gdzie kupisz lek, którego potrzebujesz.
Wybierając cyfrę 3, połączysz się z bezpośrednio z konsultantem od leków.
O czym warto wiedzieć dzwoniąc na infolinię?
- Z infolinii pacjent dowie się, w której aptece znajdzie swój lek. Przed wizytą w aptece powinien upewnić się, że lek jest na miejscu. Numer telefonu do apteki konsultant poda pacjentowi podczas rozmowy.
- Infolinia informuje o dostępności leków. Nie udziela informacji o dawkowaniu leków, ich zamiennikach oraz nie rezerwuje leków w aptece.
Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8.00 do 18.00. Telefon 800 190 590.
„Leki są już w Polsce, w hurtowniach”. Minister zdrowia zapewnił, że brakujące lekarstwa za chwilę trafią do aptek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?