W niedzielę w MDK przy ul. Targowej w Opolu, kilkanaście pań, laureatek plebiscytu nto Kobieca Twarz Opolszczyzny - wzięło udział w warsztatach teatralnych z Dariuszem Kowcunem, instruktorem teatralnym, reżyserem, aktorem, autorem tekstów i piosenek.
Podczas zajęć nasze laureatki pracowały między innymi nad emisją głosu, ruchem i ciałem, a także autoprezentacją. Pokłosiem warsztatów będzie też wybranie czterech twarzy (po jednej z każdego z czterech pokoleń - córek, matek, dojrzałych kobiet i seniorek) do kampanii promocyjnej serwisu internetowego ONA - Strona Kobiet.
Reklamy ukażą się w internecie, w gazecie i na Facebooku.
W poszukiwaniu ideału
Naukowcy od wielu lat niestrudzenie usiłują opisać model twarzy doskonałej. Z wykorzystaniem najnowocześniejszych komputerów próbują zdefiniować przybliżenie doskonałości. Bezskutecznie. Piękno wymyka się poza wszelkie ramy, w które próbujemy je zamknąć.
- Tak jak nie dyskutuje się o gustach, tak nie ma wzorca piękna - mówi Justyna Duchnowska, dyrektor marketingu Nowej Trybuny Opolskiej. - W każdym wizerunku kryje się niepowtarzalny urok. Zachwycające rysy twarzy, drobne niuanse, różnią ludzi między sobą i stanowią o ich wyjątkowości. Kolor oczu, włosów, układ brwi...
Wizerunek każdego z nas ma swoją wartość. W większości reklam, które oglądamy w telewizji, w prasie czy w internecie, nie występują zawodowi aktorzy. Twórcy reklam poszukują oryginalnych, wyjątkowych wizerunków. W cenie są charakterystyczne cechy, które później sprawiają, że kampania reklamowa jest bardziej rozpoznawalna.
Promocja twarzy z Opolszczyzny to jeden z elementów naszej akcji.
echodnia Drugi dzień na planie Ojca Mateusza
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?