W związku z zapowiedziami rządu dotyczącymi wprowadzenia w jednostkach administracji publicznej pracy zdalnej, urzędy już kilka dni temu rozpoczęły przygotowania do wejścia w nowy, choć wcześniej praktykowany w pandemii, styl pracy.
W urzędzie miasta Opola 25 stycznia wprowadzony został tryb hybrydowy, co oznacza, że pracownicy wydziałów zostaną podzieleni na zespoły, które zamiennie będą pracowały zdalnie i stacjonarnie. Wyjątek stanowią pracownicy Urzędu Stanu Cywilnego i Wydziału Spraw Obywatelskich, którzy nie mogą zdalnie obsługiwać petentów.
- Drzwi urzędu miasta nie zostaną zamknięte dla mieszkańców. Tak jak do tej pory, aby załatwić daną sprawę, należy umówić się telefonicznie, pamiętając, że ostatnie wizyty odbywają się na pół godziny przed zamknięciem urzędu – wyjaśnia Daria Strąk z opolskiego ratusza.
Obostrzenia potrwają co najmniej do 28 lutego
Pismak przeciwko oszustom, uwaga na Instagram
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?