Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wymyśl logo dla Narodowego Centrum Piosenki Polskiej

redakcja
redakcja
redakcja
Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany do wszystkich twórców a prace konkursowe mogą być realizowane i zgłaszane indywidualnie lub zespołowo. Wymyśl logo, weź udział w konkursie i zgarnij główną nagrodę.

Szczegóły konkursu znajdziesz w regulaminie poniżej lub na stronie www.mok.opole.plRegulamin konkursu:
Regulamin konkursu na opracowanie identyfikacji wizualnejNarodowego Centrum Polskiej Piosenki
§ 1Postanowienia ogólne
Konkurs na opracowanie identyfikacji wizualnej Narodowego Centrum Polskiej Piosenki prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach okreslonych w niniejszym Regulaminie i zgodnie powszechnie obowiązującymi zasadami prawa.
§ 2Organizator Konkursu
Organizatorem Konkursu jest Narodowe Centrum Polskiej Piosenki, zwane dalej NCPP, z siedzibą w Opolu przy ul. Piastowskiej 14a wpisane do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Urząd Miasta Opola.
§ 3Cel Konkursu
Celem Konkursu jest wytypowanie do realizacji najlepszego projektu identyfikacji wizualnej NCPP przeznaczonego do celów promocyjnych, reklamowych, popularyzatorskich, jak również komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej NCPP wyłonionego spośród projektów spełniających warunki określone w niniejszym regulaminie.
§ 4Warunki uczestnictwa
1. Konkurs ma charakter otwarty. Adresowany jest do wszystkich twórców, osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej.2. Prace konkursowe mogą być realizowane i zgłaszane indywidualnie lub zespołowo. W przypadku zgłoszenia zespołowego umowa podpisywana jest z zespołem, a kwota umowy nie ulega zwielokrotnieniu.3. Jeden podmiot może zgłosić maksymalnie 3 projekty do Konkursu.4. Uczestnictwo w Konkursie jest bezpłatne, dobrowolne i równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.5. Regulamin konkursu można pobrać ze strony internetowej: www.mok.opole.pl6. W Konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie zostały nagrodzone i wyróżnione w innych konkursach.7. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy organizatora Konkursu, a także członkowie ich najbliższych rodzin. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby przysposobione.
§ 5Przedmiot Konkursu
Przedmiotem konkursu jest opracowanie elementów identyfikacji wizualnej:1. Projekt logo lub logotypu instytucji, który powinien zawierać:- konstrukcję znaku (loga lub logotypu);- znak umieszczony na siatce modułowej;- warianty znaku;- zastosowanie znaku w przestrzeni;- kolorystka znaku oraz znak w kontrze.2. Projekt papieru firmowego.3. Projekt wizytówki imiennej;4. Projekt wizytówki instytucji;5. Projekty należy dostarczyć na płycie CD jako pliki PDF lub JPG (format A4) oraz w formie wydruków (format A4).
§ 6Termin i miejsce nadsyłania prac konkursowych
1. Zgłoszenie do Konkursu następuje poprzez dostarczenie osobiste lub przesłanie listowne w terminie do 15.11.2010 r. (decyduje data wpływu) pracy konkursowej wraz z załącznikiem do siedziby NCPP Piastowska 14a, 4-082 Opole w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stworzenie systemu identyfikacji wizualnej NCPP".2. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi do 19.11.2010 roku.3. Koszty wykonania i dostarczenia prac konkursowych do NCPP pokrywa uczestnik konkursu.4. Prace konkursowe niespełniające wymagań, o których mowa w Regulaminie konkursu lub nadesłane po upływie terminu, o którym mowa w § 6 pkt. 1, nie będą podlegały ocenie Komisji konkursowej.5. W przypadku, gdy uczestnik konkursu zgłasza więcej niż jedną pracę konkursową, powinien każdą z nich umieścić w osobnej kopercie zgodnie z wytycznymi zawartymi w §6 pkt.1 niniejszego Regulaminu.6. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej NCPP (www.mok.opole.pl)
§ 7Deklaracja uczestnika
Uczestnik Konkursu oświadcza, że:1. Jest jedynym autorem zgłaszanego projektu, posiada do niego pełne autorskie prawa majątkowe i jest ich wyłącznym dysponentem.2. Ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku, gdy osoba trzecia będzie sobie rościć prawa do nadesłanej przez uczestnika pracy konkursowej.3. Zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu.4. Uczestnicy konkursu nadsyłając swoje prace, tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatorów swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu w zakresie koniecznym do jego prawidłowego przeprowadzenia (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
§ 8Rozstrzygnięcie Konkursu
1. Nad przebiegiem Konkursu będzie czuwać Komisja Konkursowa powołana przez NCPP, która dokona oceny złożonych prac konkursowych zgodnie z kryteriami określonymi w Regulaminie konkursowym2. Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:a) oryginalność,b) funkcja promocyjna;c) wysoki poziom artystyczny;d) wartości marketingowe: wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętania.3. Decyzja Komisji będzie ostateczna i niepodważalna, nie będzie przysługiwało od niej odwołanie.4. W przypadku gdy poziom nadesłanych prac nie bedzie zadowalający Komisja zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia konkursu.5. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska i informacji o laureacie konkursu oraz umieszczanie tych informacji w materiałach reklamowych organizatora oraz w mediach i Internecie.
§ 9Nagroda
1. Zwycięzca konkursu zawrze z NCPP umowę, w ramach której przeniesienie na NCPP autorskie prawa majątkowe do nagrodzonej pracy konkursowej oraz wykona zamówienie, na które złożą się:• korekta materiałów nadesłanych na konkurs, zgodnie z ustalonymi obopólnie wymogami technicznymi,• skład graficzny druków firmowych - zgodnie z ustalonymi obopólnie wymogamitechnicznymi i na bazie wysłanych przez organizatora materiałów.2. Za wykonanie zamówienia w ustalonym terminie (7-10 dni od dostarczenia materiałów od NCPP) Zwycięzca konkursu otrzyma wynagrodzenie w kwocie 4.000,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące złotych brutto).
§ 10Prawo własności i prawo wykorzystania zwycięskiego projektu
1. Z dniem przystąpienia do Konkursu, uczestnik zobowiązuje się, w przypadku wygranej, przenieść na Organizatora wszelkie autorskie prawa majątkowe i prawa pokrewne (w tym wyłączne prawa do zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich oraz przenoszenia praw nabytych na inne osoby), do pracy konkursowej dostarczonej NCPP wraz z prawem do dokonywania w niej zmian oraz do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania w kraju i za granicą, na polach eksploatacji określonych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. z 2000r. Nr 80, poz. 904 ze zm.) w szczególności na polu eksploatacji związanym z działalnością promocyjną, marketingową i reklamową, w tym prawo do:a) wyłącznego używania i wykorzystania pracy konkursowej we wszelkiej działalności promocyjnej reklamowej, informacyjnej i usługowej,b) utrwalania i zwielokrotniania pracy konkursowej wszelkimi technikami graficznymi, zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu pracy konkursowej na nośnikach elektronicznych,c) publicznego wystawiania i wyświetlania pracy konkursowej na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych,d) nadawania za pomocą wizji przewodowej, bezprzewodowej oraz za pośrednictwem satelity,e) wprowadzania do obrotu, wydawania i rozpowszechniania materiałów promocyjnych i reklamowych z wykorzystaniem pracy konkursowej,f) wprowadzania do pamięci komputera i umieszczenia pracy konkursowej w Internecie,g) publicznego wystawiania pracy konkursowej,h) najmu, dzierżawy i bezpłatnego użyczenia pracy konkursowej.2. NCPP zastrzega sobie prawo do ewentualnych modyfikacji zwycięskiego projektu, z poszanowaniem oryginalnej formy, w celu jego skutecznego wykorzystania.3. Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania konkursowego bez wybierania najlepszej pracy, a co za tym idzie bez przyznania nagrody głównej.
§ 11Postanowienia końcowe
1. Niniejszy regulamin jest jedynym i wyłącznym dokumentem określającym zasady iwarunki prowadzenia Konkursu.2. Organizator zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w każdymczasie bez podania przyczyny.3. Organizator może wykluczyć uczestnika z udziału w Konkursie w przypadku naruszeniaprzez uczestnika postanowień niniejszego regulaminu.4. Każdy uczestnik ma prawo zwrócić się do Organizatora konkursu o wyjaśnienie treścininiejszego regulaminu. Osoba do udzielania wyjaśnień: Rafał Poliwoda – dyrektor NCPP tel. 77/451 35 75 lub [email protected]. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zagubione, niekompletne, uszkodzone lubopóźnione zgłoszenia do Konkursu.7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy z komunikacją, przesyłaniem zgłoszeń konkursowych bądź w jakikolwiek inny sposób wpływające na wynik Konkursu.8. Organizator nie zwraca uczestnikom prac konkursowych, biorących udział w Konkursie.11. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednieprzepisy obowiązującego prawa, a w szczególności Kodeksu Cywilnego.13. Jedynie nagrodzony projekt stanie się własnością Narodowego Centrum Polskiej Piosenki, pozostałe zgłoszenia nie będą wykorzystywane w żaden sposób,14. We wszystkich sprawach spornych decyduje Komisja Konkursowa.15. Niniejszy regulamin podlega ogłoszeniu z możliwością pobrania na stronie internetowej Organizatora: www.mok.opole.pl.

od 7 lat
Wideo

Jakie są wczesne objawy boreliozy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Wymyśl logo dla Narodowego Centrum Piosenki Polskiej - Warszawa Nasze Miasto

Wróć na opole.naszemiasto.pl Nasze Miasto