Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zobacz zwycięzców castingu CH Turawa Park! Opolanie już po sesji zdjęciowej, efekty widać na ulicach miasta!

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
Wideo
od 16 lat
Dziesięcioro mieszkańców Opolszczyzny zostało wybranych w castingu organizowanym przez Turawa Park. Promują podopolskie centrum handlowe.

Jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa SARS CoV-2, pod koniec lutego, Centrum Handlowe Turawa Park zaprosiło mieszkańców województwa do udziału w castingu do sesji zdjęciowej.

Zgłosiło się do niego 250 osób, a organizatorzy wybrali 10 laureatów, którzy wzięli udział w sesji zdjęciowej i już pojawiają się w materiałach promocyjnych przygotowywanych przez to opolskie centrum. Przyznano też dodatkową nagrodę pozaregulaminową.

Kluczem do wyboru - jak podają organizatorzy - była pochwała różnorodności, autentyczności i naturalności, a także budowanie poczucia wspólnoty ponad różnicami. Dlatego skupiliśmy się na poszukiwaniu ciekawych, otwartych na nowe wyzwania osób, które są naturalne i po prostu lubią być sobą.

W castingu udział mogli wziąć wszyscy niezależnie od płci, wieku, doświadczenia i predyspozycji. Na zdjęciach próbnych zjawili się zarówno seniorzy, nastolatkowie jak i rodzice z dziećmi.

- Bardzo liczyliśmy na zainteresowanie akcją, ale to faktyczne przerosło nasze oczekiwania. Ponad ćwierć tysiąca zgłoszeń, utwierdziło nas w przekonaniu, że ludzie łakną pozytywnych przekazów, potwierdzenia, iż niezależnie od wieku, swoich możliwości, a także ograniczeń mogą czuć się dobrze z tym jacy są i kim są - komentuje Agnieszka Pyzanowicz-Francke, dyrektor CH Turawa Park.

- Chcieliśmy pokazać, że najpiękniejsza i najciekawsza jest właśnie różnorodność, a na wygląd fizyczny składają się nie tylko cechy zewnętrze, ale przede wszystkim osobowość. Wszyscy uczestnicy castingu byli fantastyczni, pełni entuzjazmu i dobrych emocji. Wybór dziesięciu osób był niezwykle trudny - dodała.

10 wybranych osób przeszło metamorfozy i wzięło udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej. A byli to:

  • Nataniel (2 lata),
  • Basia (lat 9), uczennica, kocha taniec, muzykę, sport i modę
  • Mateusz (lat 10), uczeń, ma 11 lat, interesuje się sportem, głównie piłką nożną i bieganiem, lubi też morsowanie
  • Patrycja (lat 14), uczennica, mieszka w Opolu, uczy się w PSP 15 Opole. Interesuje się muzyką i sztukami walki, przede wszystkim karate.
  • Borys (lat 21), pracuje w salonie fryzjerskim, mieszka w Namysłowie, interesuje się modą i najnowszymi trendami.
  • Norbert (lat 79), emeryt, rzeźbiarz i muzyk ludowy, mieszka w Opolu, interesuje się kulturą i sztuką regionalną. Rzeźbi, gra na wielu instrumentach m.in.: klarnecie, harmonii i akordeonie. Poza tym działa w Stowarzyszenie Twórców Ludowych i ma niezwykłą umiejętność opowiadania historii
  • Jolanta (lat 68), emerytka, mieszka w Opolu, lubi muzykę i taniec, w castingu wzięła udział z "ciekawości i chęci przeżycia przygody"
  • Natalia (lat 33), pracuje w salonie kosmetycznym
  • Katarzyna (lat 29), interesuje się sztuką, lubi muzykę. Na co dzień tworzy wyjątkową ceramikę.
  • Tomasz (lat 39), kierowca, mieszka w Opolu, lubi wędkować i spędzać czas na świeżym powietrzu

Wyróżnienie i dodatkowa nagroda pozaregulaminowa trafiła do Laury (lat 16). Nastolatka mieszka w Opolu, uczy się w szkole plastycznej, kocha malować, interesuje się modelingiem.

Zdjęcia wykonała Monika Jelińska - fotografka specjalizująca się w realizacjach modowych, o stylizację zadbała Marcela Stańczyk, za produkcję odpowiadała agencja komunikacji marketingowej Open Minded Group.

Uczestnicy sesji otrzymali pakiet nagród w postaci: bonu na zakupy w sklepach na terenie Centrum Handlowego Turawa Park oraz nagród rzeczowych ufundowanych przez partnerów wydarzenia: Carrefour, Calypso Fitness Club, Sephora oraz Reporter Young.

- „Był to dla mnie wyjątkowy, pełen emocji dzień, który dał mi wiarę we własne możliwości” - skomentowała 29-letnia Kasia, jedna z bohaterek sesji, która na casting trafiła poprzez Stowarzyszenie Triso.

Rezultaty pracy zwycięzców castingu z fotografem można zobaczyć na materiałach przygotowywanych przez centrum (m.in. billboardach i plakatach oraz na profilu FB), promowanych pod hasłem: Turawa Park Każdy Dzień Dobry! Powstaje też nowy serwis www.turawa-park.com i blog ze zdjęciami mieszkańców Opolszczyzny.

- Takich przekazów wszystkim nam teraz bardzo potrzeba. Efektem wspólnej pracy to coś więcej niż tylko fotografie. Przedstawiamy prawdziwe, fascynujące, a jednocześnie tak bliskie i zwyczajne historie naszych bohaterów. Dla nas każdy, kto odwiedza centrum warty jest zainteresowania i bliższego poznania. Każdy też może być źródłem inspiracji, zarówno dla nas i naszej działalności, jak i dla innych członków społeczności, którą chcemy dalej rozwijać - podsumowuje dyrektor CH Turawa Park.

- Przeprowadzona akcja to kolejny krok Centrum Handlowego Turawa Park, do tego, by dla swoich Klientów być miejscem wyjątkowym, obfitującym w atrakcje i niespodzianki – dla wszystkich, każdego dnia. „Mamy nadzieję, że już wkrótce będzie to ponownie możliwe! Tymczasem realizujemy kolejny wspólny projekt - kampanię społeczną Zachowaj zdrowy dystans, której celem jest przypomnienie o istocie pozytywnego myślenia - dodaje Agnieszka Pyzanowicz-Francke.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na opole.naszemiasto.pl Nasze Miasto