Zaczynamy akcję teraz dla aktywnych. Zaczynamy akcję teraz dla aktywnych.

fot. Mariusz Jarzombek (© Teraz Opole)

Masz zdjęcie do tego tematu?

Wyślij

Zaczynamy akcję teraz dla aktywnych. Przez najbliższe pięć tygodni będziemy przedstawiać wam zmagania naszych redakcyjnych koleżanek i czytelniczki Teraz Opole, w walce o zgrabną sylwetkę i poprawę kondycji.

Dziewczyny pierwsze wizyty u dietetyczek i w klubach fitness mają już za sobą. Na starcie staje Agata, Ania i Basia. Każda z nich ma inny cel. Agata jest studentką wychowania fizycznego na Politechnice Opolskiej. Trenuje siatkówkę. Jej celem jest zgrabna sylwetka i zrzucenie około pięciu kilogramów. Dziewczyna swoje pierwsze kroki skierowała do doradcy żywieniowego Joanny Gruszki z „Diety Plus”. Musiała zabrać ze sobą badania krwi, cholesterolu oraz poziomu hormonów.
Dzięki nim dietetyczka jest w stanie sprawdzić czy nie ma problemów ze zdrowiem. W trakcie pierwszej wizyty trzeba było również wypełnić ankietę - pytania dotyczyły wagi, wymiarów i sposobu odżywiania. Okazało się, że Agata koniecznie musi zrezygnować ze słodyczy, zacząć regularnie i częściej jeść. Kolacje powinna jeść na trzy do czterech godzin przed spaniem.W jej dziennym jadłospisie brakuje
warzyw i owoców, które mogłyby zastąpić batony i ciastka. Teraz nasza czytelniczka dostanie rozpisaną dietę przygotowaną przez Joannę Gruszkę.Pora również zacząć ćwiczyć. Agata trzy razy w tygodniu będzie gościem klubu Activia.
Anię naszą redakcyjną koleżankę w czerwcu czeka wesele przyjaciółki, a Basia chce wrócić do wagi sprzed dziesięciu lat. Obie postanowiły zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać. Swoją przygodę z Teraz dla aktywnych również zaczęły od wizyty u dietetyczki.
Pierwsze zalecenia Magdaleny Kultys z Poradni Dietetycznej Vital Diet: bez śniadania nie wychodzimy z domu. Nawet jeżeli rano będą zajęcia na siłowni powinno zjeść się niewielki posiłek. Musi być ich także większa ilość (około pięciu w ciągu dnia) i koniecznie część z nich powinna być na ciepło. Należy ograniczyć białe pieczywo, napoje gazowane i fast foody.
Można je zastąpić garścią orzechów lub warzywami. Ania chodzi spać po północy, więc nie musi jeść ostatniego posiłku o godzinie 18. Kolacja może być, ale nie później niż na cztery, pięć godziny przed położeniem się do łóżka.
Raz w tygodniu może sobie pozwolić na dowolny posiłek. Chodzi o nauczenie się umiaru w jedzeniu. W klubie FitLife dziewczyny czeka siłownia oraz trening kardio. Doskonale nadaje się do spalenia zbędnej tkanki tłuszczowej. Zaplanowane zostały także zajęcia z aqua aerobicu.
Ważne jest aby ćwiczenia nie były nudne, dlatego należy zapisać się na te, które lubimy. Dla rozciągnięcia mięśni idealna jest joga. Ania i Basia już zaczęła ćwiczenia.

Wiadomości Opole, Wydarzenia Opole

Komentarze (0)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!

Brak komentarzy. Możesz być pierwszy!