W bieżącym roku również zaproszono do współpracy gwiazdy estrady. Dobór artystów nie był przypadkowy, gdyż spot zakłada ukazanie Opolszczyzny przez pryzmat muzyki.
W spocie zostały pokazane miejsca kojarzone z wydarzeniami kulturalnymi, między innymi Góra św. Anny (Święto Młodzieży), Moszna (koncerty fortepianowe), Brzeg (koncerty muzyki dawnej), Opole (Drum Fest) czy Nysa (Festiwal Ognia i Wody).
Autorem ścieżki dźwiękowej jest Filip Cederi-Kuncewicz, specjalizujący się w tworzeniu muzyki filmowej i wielokrotnie nagradzany na festiwalach filmowych.
Aktorami występującymi w spocie jest opolska młodzież, członkowie oleskiego zespołu Wind Band wraz z jego założycielem Korneliuszem Wiatrem oraz profesjonalni muzycy Filharmonii Opolskiej.
Na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego spot zrealizowała agencja Psycho-Media z Warszawy. Całkowity koszt produkcji wyniósł 282 900 zł (w tym koszt zaangażowania artystów) i został pokryty ze środków projektu "Opolskie kwitnące muzycznie II".
Emisja spotów planowana jest przez najbliższe trzy tygodnie na antenie telewizji TVN. Kampania w telewizji zostanie zrealizowana poprzez zakup pakietowy, co pozwoli na dotarcie do jak największej liczby odbiorców. Urząd szacuje, że spot obejrzy nawet 8 milionów widzów.
Dodatkowo będzie przeprowadzona kampania w telewizjach regionalnych województw ościennych, tj. na antenach TVP Wrocław, TVP Poznań, TVP Katowice oraz TVP Łódź.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?