MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Idioci pod kontrolą

(nn)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów twierdzi, że hasło reklamowe sieci Media Markt ?Nie dla idiotów? narusza dobre obyczaje. Fot. A. Grygiel
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów twierdzi, że hasło reklamowe sieci Media Markt ?Nie dla idiotów? narusza dobre obyczaje. Fot. A. Grygiel
Hasło reklamowe sieci Media Markt ?Nie dla idiotów? narusza dobre obyczaje. Tak twierdzi Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który wszczął postępowanie przeciwko sieci Media Markt.

Hasło reklamowe sieci Media Markt ?Nie dla idiotów? narusza dobre obyczaje. Tak twierdzi Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który wszczął postępowanie przeciwko sieci Media Markt.

Nie jest to pierwsza kontrola działalności Media Markt. W grudniu 2003 roku za sprzeczne z prawem uznano działania sieci, która rozpowszechniała nieprawdziwe, wprowadzające konsumentów w błąd informacje dotyczące planowanego zakończenia działalności w wybranych miastach Polski.

Natomiast we wrześniu 2004 roku prezes UOKiK uznał za nieprawdziwą treść ulotek reklamowych sieci Media Markt, promujących kamerę analogową jako cyfrową.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na opole.naszemiasto.pl Nasze Miasto