Hasło reklamowe sieci Media Markt ?Nie dla idiotów? narusza dobre obyczaje. Tak twierdzi Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który wszczął postępowanie przeciwko sieci Media Markt.
Nie jest to pierwsza kontrola działalności Media Markt. W grudniu 2003 roku za sprzeczne z prawem uznano działania sieci, która rozpowszechniała nieprawdziwe, wprowadzające konsumentów w błąd informacje dotyczące planowanego zakończenia działalności w wybranych miastach Polski.
Natomiast we wrześniu 2004 roku prezes UOKiK uznał za nieprawdziwą treść ulotek reklamowych sieci Media Markt, promujących kamerę analogową jako cyfrową.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?