Miasto chce przyciągnąć potencjalnych inwestorów krótkim filmem promocyjnym. Możemy się z niego dowiedzieć jaką miasto ma powierzchnię, ilu jest w nim studentów, czy jakie inwestycje są planowane w najbliższym czasie.
Trzy i pół minutowy spot informuje również o tym, że "na tle sąsiadów nasi pracownicy są bardzo konkurencyjni. Średnia pensja w Opolu jest niższa o około 1100 zł niż w Katowicach i 200 zł niż we Wrocławiu". Jest to oczywiście ważna wiadomości dla inwestorów, ale czy np. nie zniechęci młodych ludzi do pozostania w Opolu?
Nowe inwestycje w strefie ekonomicznej
Film kosztował Ratusz około 30 tysięcy. Planowane jest również wyprodukowanie 30- sekundowego klipu reklamowego, który będzie emitowany w stacjach telewizyjnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?